Wybrane aspekty kreowania i promocji produkt turystycznego na przykładzie województwa lubleskiego
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Warianty tytułu: |
Chosen aspects of tourism product creation and promotion on the example of lubelskie voivodeship
|
Autorzy: | Witkowski Jacek |
Rok wydania: | 2011 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 75 |
Wolumen/Tom: | 663 |
Strony: | 503 - 515 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
W artykule scharakteryzowano pojęcie produktu turystycznego oraz omówiono ważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi marketingowych w procesie jego tworzenia i promowania. W części empirycznej przedstawiono i omówiono wybrane działania podejmowane na rzecz rozwoju turystyki przez samorządy oraz przedstawicieli branży agroturystycznej działających na obszarze województwa lubelskiego. | |
The paper characterizes the concept of tourism product and discusses the more important aspects coimected with the use of some marketing tools in the process of its creation and promotion. In Lubelskie voivodesliip the local governments take some marketing action to develop tourism in the region as well as the owners of agro-tourism farms more and more often try to incorporate some marketing solutions to make their offer more attractive and available for potential clients. |