Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Czop Katarzyna, Leszczyńska Agnieszka
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 10
Strony: 156 - 175
Web of Science® Times Cited: 9
Scopus® Cytowania: 11
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
The necessity to increase the level of companies' innovativeness and to support corporate entrepreneurship is imposed, among others, by the need of continuous improvement of companies' performance. Innovativeness of a company is frequently considered through the prism of innovation process taking place in it. However, it is necessary to place the phenomenon of innovativeness in a broader context including, among others, corporate entrepreneurship, organisational culture, creativity of a company, etc. The article makes an attempt to fill the research gap in terms of determination of the relationship between the level of entrepreneurship and the level of innovativeness in a company.