Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
7
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Postprawda – kreatywność w marketingu czy nowe oblicze przedsiębiorczości?
Autorzy: Rzemieniak Magdalena, Gajewski Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 32
Strony: 308 - 315
Bazy: PBN - Polska Bibliografia Naukowa | ICI Journals Master List
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 kwietnia 2018
Abstrakty: polski | angielski
Postprawda jest efektem zmian technologicznych w otoczeniu marketingowym. Zjawisko postprawdy ma bardzo duży wpływ na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz postawy przedsiębiorcze. Celem materiału jest charakterystyka wpływu najnowszych trendów w otoczeniu marketingowym na szeroko rozumiany marketing oraz przedsiębiorczość. W artkule przedstawiono wyniki badań wpływu postprawdy na strategie marketingowe przedsiębiorczych organizacji. Materiał zilustrowano przykładami. W opracowaniu wykorzystano także badania przeprowadzone na źródłach wtórnych uzyskanych metodą desk research oraz własne obserwacje uczestniczące.
Post-truth is an outcome of technological changes in the marketing environment. The post-truth phenomenon has a huge impact on the marketing activities of enterprises and on entrepreneurial attitudes. The objective of the study is to characterise the impact of the latest trends in the marketing environment on marketing and entrepreneurship in general. The article presents the results of research on the influence of post-truth on the marketing strategies of business organisations. The study is supplemented with examples. The study also makes use of research carried out on secondary sources obtained through the desk research method as well as the authors' own participant observations.