Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
1
spoza listy
Status:
Autorzy: Hoštáková Dominika, Madleňák Radovan, Ďutková Silvia, Fúrová Lucia, Droździel Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 6
Strony: 5 - 9
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Customer´s preferences in the choice of a particular device is in many cases due to the attractiveness of this device. This means that customers are willing to travel longer distances to larger business centres with higher attractiveness. This is also the case for postal offices. Because postal operators are trying to maintain their customers, they also have to respond to these criteria that determine the attractiveness of the device providing of the required postal services. However, the attractiveness of the device can be perceived differently by customers. Therefore, the aim of the article is to find out these attractiveness criteria for individual post office customers, which in the future can help in selecting sites for the next post-creation or revocation of an existing mail.