Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Building customer loyalty on the example of companies from the clothing industry
Autorzy: Dziwulski Jacek, Drabik Robert
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 53
Strony: 61 - 74
Bazy: BazEkon | CEEOL | BazHum | Index Copernicus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 lipca 2018
Abstrakty: polski | angielski
W obecnym otoczeniu coraz większe znaczenie odgrywa lojalność klienta. Na potrzeby artykułu przyjęto tezę, że lojalność klienta oparta jest przede wszystkim na korzyściach, jakie konsument może uzyskać z zawartej relacji między nim a przedsiębiorstwem z branży odzieżowej. W artykule przedstawiono istotę tworzenia i budowania lojalności klienta. Analizie i ocenie poddano wybrane elementy budowania lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej. We wnioskach zwrócono uwagę na ważność wybranych elementów budowania lojalności klienta na wybranym przykładzie. Zaproponowano również rekomendacje do realizacji w przyszłości. Jako metodę badawczą wykorzystano metodę ankietową.
In the current environment, customer loyalty plays an increasingly important role. For the purposes of the paper there is a thesis adopted that customer loyalty is based primarily on the benefits that the consumer can get from the relationship with clothing industry companies. The paper presents the essence of creating and building customer loyalty. The selected elements of building customer loyalty on the example of companies from the clothing industry were then analyzed and evaluated. In the summary, attention was paid to the importance of selected elements of building customer loyalty on a selected example. Suggestions for implementation in the future were proposed. The survey method was used as the research method.