Texturing method of the full pixel dynamic range
Fragment książki (Materiały konferencyjne)
MNiSW
15
WOS
Status: | |
Autorzy: | Vyatkin Sergey, Romanyuk Olexander N., Romanyuk Sergey O., Nykyforova Larysa E., Babiuk Natalia P., Smolarz Andrzej, Jarykbassov Daniyar |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,5 |
Język: | angielski |
Strony: | 99 - 105 |
Web of Science® Times Cited: | 0 |
Scopus® Cytowania: | 0 |
Bazy: | Web of Science | Scopus |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments |
Skrócona nazwa konferencji: | XLII SPIE-IEEE-PSP 2018 |
URL serii konferencji: | LINK |
Termin konferencji: | 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018 |
Miasto konferencji: | Wilga |
Państwo konferencji: | POLSKA |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
This paper highlights lights in a volume-oriented rendering which features a lot of advanced techniques intended to synthesize a highly realistic visual environment for a diverse set of applications. According to proposed method there is almost no need to go higher than 12 bits if the illumination models is computed at a higher resolution because it is then possible to distribute a particular texture over a restricted range of the full pixel dynamic range. |