Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Vyatkin Sergey, Romanyuk Olexander N., Romanyuk Sergey O., Nykyforova Larysa E., Babiuk Natalia P., Smolarz Andrzej, Jarykbassov Daniyar
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 99 - 105
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments
Skrócona nazwa konferencji: XLII SPIE-IEEE-PSP 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Wilga
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This paper highlights lights in a volume-oriented rendering which features a lot of advanced techniques intended to synthesize a highly realistic visual environment for a diverse set of applications. According to proposed method there is almost no need to go higher than 12 bits if the illumination models is computed at a higher resolution because it is then possible to distribute a particular texture over a restricted range of the full pixel dynamic range.