Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Ogorodnikov Vitaliy A. , Zyska Tomasz, Sundetov Samat
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 1873 - 1877
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 10
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments
Skrócona nazwa konferencji: XLII SPIE-IEEE-PSP 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Wilga
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Experimentally calculated component of the physical model of motor vehicle destruction under shock loading is considered. The results of the development of methods for determining deformation energy of motor vehicles, damaged in road accidents, are presented. Model of studying the processes of motor vehicle deformation and destruction under shock loading conditions is elaborated. Accuracy of deformation energy determination by crash test-based methods is evaluated using experimental- calculation method of hardness. The possibility to determine the speed of motor vehicle motion at the moment of impact with accuracy, sufficient for the practice of carrying out auto-technical expert examination is shown.