Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Jukowski Michał, Śledziewski Krzysztof, Hypki Mateusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 252
Numer artykułu: 01007
Strony: 1 - 5
Web of Science® Times Cited: 2
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: III International Conference of Computational Methods in Engineering Science (CMES’18)
Skrócona nazwa konferencji: CMES’18
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 22 listopada 2018 do 24 listopada 2018
Miasto konferencji: Kazimierz Dolny
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 14 stycznia 2019
Abstrakty: angielski
Dynamic development of the linear infrastructure in Poland directly contributed to the increase in the number of engineering sites and facilities. Due to ground conditions and values of exploitation loads, in some cases bridge supports must be placed on foundation piles, the method of execution of which may cause significant dynamic impact on the structures located in the close vicinity. The paper assesses the impact of dynamic actions resulting from impact loads during impact pile driving of FRANKA piles with the use of a guide pipe on the railway track surface, on which there is continuous railway vehicle traffic. The tests have shown that the serviceability limit condition has been met and that the construction works do not result in exceeded values of vibration acceleration.