Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Autorzy: Longwic Rafał, Sander Przemysław, Lotko Wincenty, Gielniewski Robert, Gardyński Leszek
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Strony: 242 - 242
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W pracy dokonano analizy przyczyn niezdatności par precyzyjnych zasobnikowego układu wtrysku oleju napędowego. Wykonano badania eksploatacyjnego zużycia wtryskiwaczy pojazdu dostawczego wiodącej marki. Oceniono wybrane parametry trybologiczne materiału, z którego wykonano wtryskiwacz oraz parametry fizykochemiczne oleju napędowego, którym zasilano silnik. Dokonano uogólnień w zakresie przyczyn powstawania stanu niezdatności, zwłaszcza w przypadku niewielkich przebiegów pojazdu.
In an analysis of the causes of failure of precise pairs the storage Common Rail systems. The test was performed and tear wear injector delivery vehicle of a leading brand. Rated parameters tribological material of the injector made and physico-chemical parameters of diesel fuel, which was made as to the engine. Generalizations have been made in terms of causes of State failure, especially in the case of small runs of the vehicle.