Project - Competency Based Approach and the Ontological Model of Knowledge Representation of the Planned Learning
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
70
Lista 2021
Status: | |
Autorzy: | Wójcik Waldemar, Kubekov Bulat, Naumenko Vitaliy, Narynov Sergazy, Toibayeva Shara, Utegenova Anar |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2019 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 65 |
Strony: | 45 - 49 |
Web of Science® Times Cited: | 1 |
Scopus® Cytowania: | 7 |
Bazy: | Web of Science | Scopus | DOAJ | BazTech |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 20 lutego 2019 |
Abstrakty: | angielski |
The paper considers the technique of modeling and formation educational components of the planned training of CDIO Syllabus, realized in the form of the educational adaptive environment of engineering education. The following key concepts of the methodology have been accepted: competence models of the stages of the CDIO initiative, the method of project training, syntax for describing the concepts of the domain, models for mapping support concepts in the form of expressions of knowledge and ontological engineering. |