Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
70
Lista 2021
Status:
Autorzy: Wójcik Waldemar, Kubekov Bulat, Naumenko Vitaliy, Narynov Sergazy, Toibayeva Shara, Utegenova Anar
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 65
Strony: 45 - 49
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 7
Bazy: Web of Science | Scopus | DOAJ | BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 20 lutego 2019
Abstrakty: angielski
The paper considers the technique of modeling and formation educational components of the planned training of CDIO Syllabus, realized in the form of the educational adaptive environment of engineering education. The following key concepts of the methodology have been accepted: competence models of the stages of the CDIO initiative, the method of project training, syntax for describing the concepts of the domain, models for mapping support concepts in the form of expressions of knowledge and ontological engineering.