Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Woźniak Gracjana, Longwic Rafał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 421
Numer artykułu: 42085
Strony: 1 - 9
Web of Science® Times Cited: 2
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2018 International Automotive Conference
Skrócona nazwa konferencji: KONMOT2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 13 września 2018 do 14 września 2018
Miasto konferencji: Kraków
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 17 października 2018
Abstrakty: angielski
Application of water electrolyzer generating Brown's gas as an additional source of supplying diesel engine was assessed in this article. Water, due to its slight conductivity must have been enriched with appropriate hydroxides. By-product of combustion of Brown's gas is water vapour. Laboratory site consisted of: hydrogen generator, diesel engine 1,3 Multijet and apparatus for assessment of combustion process. The course of selected parameters of process of functioning of diesel engine of a vehicle with double supply – diesel oil and Brown's gas. Empirical research were conducted in the conditions of static engine work. AVL – Indi Micro 602 was applied to indicate the engine. Selected parameters of combustion process were analysed. If application of the electrolzyer will be justified, the works on analysis of its energy balance and its control will be continued