Paradoks bezpieczeństwa w przestrzeni miejskiej
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Paradox of the safety in the urban space
|
Autorzy: | Trammer Hubert |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2017 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 2 |
Wolumen/Tom: | 13 |
Strony: | 59 - 66 |
Bazy: | BazTech | Index Copernicus | Google Scholar |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 czerwca 2017 |
Abstrakty: | polski |
Przenikanie się ruchu pieszego z kołowym czy tramwajowym daje w wielu przypadkach lepsze efekty pod względem jakości przebywania w mieście, a nawet bezpieczeństwa, niż ich wyraźne oddzielenie od siebie. W niniejszym artykule zostały pokazane przykłady takich rozwiązań. |