Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
8
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Human capital in international organizations in the information technology industry – results of empirical research
Autorzy: Żelazna Anna, Socha Monika
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 19
Strony: 79 - 88
Bazy: Index Copernicus | BazEkon | BazHum
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: Po opublikowaniu
Data opublikowania w OA: 30 września 2018
Abstrakty: polski | angielski
Najważniejszym zasobem każdej organizacji są ludzie. Działania podejmowane w celu poprawy jakości i bezpieczeństwa pracy, atmosfery i relacji pomiędzy zatrudnionymi traktować należy jako inwestycję, ponieważ długoterminowe korzyści takich działań można rozpatrywać w wielu aspektach. Celem artykułu jest zaprezentowanie wyników empirycznych badań pilotażowych przeprowadzonych w korporacjach z branży IT dotyczących wdrażania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu wobec zatrudnionych.
The most important asset of any organization is the people. Measures taken to improve the quality and safety of work, the atmosphere and relations between employees should be treated as an investment, since the long-term benefits of such activities can be seen in many respects. The aim of this paper is to present the results of empirical pilot studies conducted in IT corporations concerning the implementation of corporate social responsibility principles towards employees.