Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Koszałka Grzegorz, Niewczas Andrzej, Pieniak Daniel
Rok wydania: 2012
Język: angielski
Źródło: ICQR2MSE 2012 - International Conference on Quality, Reliability, Risk, Maintenance, and Safety Engineering, 15-18 June 2012, Chengdu / China
Miasto wystąpienia: Chengdu
Państwo wystąpienia: POLSKA
Efekt badań statutowych NIE
Abstrakty: angielski
The article shows an analysis of the reliability of a compression-ignition engine used in a medium duty truck. The criterion for the reliability assessment was the decrease in combustion chamber tightness. The analysis was based on the results of compression pressure tests and leak-down tests conducted during a long-term operation of 5 trucks. Experimental survival functions and then continuous reliability functions, fitted to the empirical ones, were determined along with the failure rate functions.