Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Skowron Łukasz
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 223
Strony: 90 - 98
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Liczne badania prowadzone w ostatnich latach zarówno w Polsce, jak i za granicą dowodzą, iż motywacja oraz satysfakcja pracowników stanowi jeden z głównych czynników budowania satysfakcji i lojalności klientów firmy. W związku z faktem pierwotnego charakteru omawianego zjawiska problematyka motywacji pracowników powinna być traktowana jako jeden z kluczowych elementów kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. W niniejszym artykule autor poddaje szczegółowej analizie model ścieżkowy pomiaru poziomu satysfakcji i motywacji pracowników metodą opracowaną przez agencję badawczą Total Effect (ISMP) oraz prezentuje wyniki badań empirycznych przeprowadzonych z wykorzystaniem omawianej metodologii.