Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Skowron Łukasz
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 237
Strony: 178 - 186
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
W treści artykułu autor przybliża problematykę zjawiska satysfakcji i lojalności klientów, jej istotność dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku oraz charakterystykę zaawansowanych ścieżkowych narzędzi pomiarowych służących do diagnozy analizowanych zjawisk. Szczególną uwagę poświęca możliwości zbudowania modelu analitycznego, który pozwoliłby jednocześnie na porównanie uzyskiwanych wyników indeksów omawianych obszarów z innymi podmiotami (zarówno tymi, które działają w obrębie danego sektora gospodarczego, jak i tymi spoza niego) oraz uwzględniałby w swojej konstrukcji specyfikę i odmienny charakter poszczególnych sektorów oraz rynków.