Badanie poziomu motywacji i satysfakcji pracowników z wykorzystaniem modelu ścieżkowego
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Autorzy: | Skowron Łukasz, Fojutowski Łukasz, Sak-Skowron Monika |
Rok wydania: | 2011 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 201 |
Strony: | 99 - 109 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Wiele badań wykonanych w Polsce i za granicą dowodzi, że satysfakcja motywacja pracowników stanowi element pierwotny w stosunku do satysfakcji i lojalności klientów. Powinna być zatem postrzegana jak jeden z najważniejszych czynników budowania długotrwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. W niniejszym artykule autorzy przybliżają metodę modeli ścieżkowych jako narzędzia pomiaru poziomu satysfakcji i motywacji pracowników oraz prezentują wyniki badań empirycznych uzyskanych w wyniku zastosowanie modelu ISMP. |