Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Skowron Łukasz, Fojutowski Łukasz, Sak-Skowron Monika
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 201
Strony: 99 - 109
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Wiele badań wykonanych w Polsce i za granicą dowodzi, że satysfakcja motywacja pracowników stanowi element pierwotny w stosunku do satysfakcji i lojalności klientów. Powinna być zatem postrzegana jak jeden z najważniejszych czynników budowania długotrwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. W niniejszym artykule autorzy przybliżają metodę modeli ścieżkowych jako narzędzia pomiaru poziomu satysfakcji i motywacji pracowników oraz prezentują wyniki badań empirycznych uzyskanych w wyniku zastosowanie modelu ISMP.