Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Łobaziewicz Monika, Żminda Tomasz
Rok wydania: 2013
URL do źródła LINK
Język: angielski
Źródło: Proceedings of the 2nd International Conference on ICT Management (ICTM 2013), Wroclaw, Poland September 16 - 17, 2013
Miasto wystąpienia: Wrocław
Państwo wystąpienia: POLSKA
Efekt badań statutowych NIE
Abstrakty: angielski
Development of ICT is related with the d evelopment of process approach to management. From this point of view, m arketing can be regarded as the business process that is aimed to search, identify and to create needs for company products or services and to identify and carry out activit ies to meet the expectations of cust omers as good as it is possible. In this way marketing is an external process that is the part of business - to - b usiness model (B2B) and can be supported by ICT. Moreover, it turns out that the implementation of B2B model with use of ICT in the business activity gives economic, social and psychological effects that confirmed the research presented in the paper. The aim of paper is identifying the economic benefits, as well as, social and psychological effects resulting from the application of IT system based on B2B model with the application of ICT in the process of marketing product design