Academic didactics and research aspects in solar energy education
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Wójcicka-Migasiuk Dorota, Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski | angielski |
Numer czasopisma: | 1-4 |
Strony: | 71 - 76 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 czerwca 2018 |
Abstrakty: | polski | angielski |
W artykule przedstawiono propozycje ćwiczeń dla studentów uwzględniające problematykę energii słonecznej. Ćwiczenia przeznaczone są dla studentów kierunków inżynierskich związanych z innymi dziedzinami nauki co wyznaczyło konieczność zastosowania różnych rodzajów oprogramowania użytkowego oraz dostosowanie się do pewnego poziomu ogólności w tej problematyce. Dotyczy to kierunków: ogólno akademickiego - Edukacja techniczno – informatyczna oraz kierunków o profilu praktycznym - Inżynieria bezpieczeństwa i Matematyka. Autorzy starali się wykazać zasadność motywacji w kierunku wykorzystania energii słonecznej wśród studentów innych dyscyplin. | |
The presented examples are limited to some final results general conclusion of successful application can be formulated only because teachers had multiple occasions to talk to their graduates who reported proudly their involvement in renewable energy promotion and even their own application in private real estates. The authors are convinced by their own experience that continuous didactics of this type consequently repeated in subsequent years can be effective at least at regional level of applications. They even propose similar simple didactic applications to other university faculties such as law, economy, social sciences, commerce, journalism, etc. to steadily work out the influence outside regional universities. |