Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
Lista B
Status:
Autorzy: Wójcicka-Migasiuk Dorota, Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2018
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski | angielski
Numer czasopisma: 1-4
Strony: 71 - 76
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 czerwca 2018
Abstrakty: polski | angielski
W artykule przedstawiono propozycje ćwiczeń dla studentów uwzględniające problematykę energii słonecznej. Ćwiczenia przeznaczone są dla studentów kierunków inżynierskich związanych z innymi dziedzinami nauki co wyznaczyło konieczność zastosowania różnych rodzajów oprogramowania użytkowego oraz dostosowanie się do pewnego poziomu ogólności w tej problematyce. Dotyczy to kierunków: ogólno akademickiego - Edukacja techniczno – informatyczna oraz kierunków o profilu praktycznym - Inżynieria bezpieczeństwa i Matematyka. Autorzy starali się wykazać zasadność motywacji w kierunku wykorzystania energii słonecznej wśród studentów innych dyscyplin.
The presented examples are limited to some final results general conclusion of successful application can be formulated only because teachers had multiple occasions to talk to their graduates who reported proudly their involvement in renewable energy promotion and even their own application in private real estates. The authors are convinced by their own experience that continuous didactics of this type consequently repeated in subsequent years can be effective at least at regional level of applications. They even propose similar simple didactic applications to other university faculties such as law, economy, social sciences, commerce, journalism, etc. to steadily work out the influence outside regional universities.