Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Šarkan Branislav, Semanova Stefania, Harantova Veronika, Stopka Ondrej, Chovancová Mária, Szala Mirosław
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 252
Numer artykułu: 06009
Strony: 1 - 4
Web of Science® Times Cited: 11
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: III International Conference of Computational Methods in Engineering Science (CMES’18)
Skrócona nazwa konferencji: CMES’18
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 22 listopada 2018 do 3 czerwca 2019
Miasto konferencji: Kazimierz Dolny
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 14 stycznia 2019
Abstrakty: angielski
Vehicle fuel consumption is one of the most important operational characteristics of road vehicles. The fuel consumption can be determined by different methods under laboratory conditions or by carrying out drive tests. One of the possibilities to quantify a way of vehicle driving is to analyse the selected parameters of the fuel mixture electronic control system. The objective of the paper is to predict fuel consumption via parameters of throttle position and engine speed. The measurement was carried out in the laboratory of the Department of Road and Urban Transport by using a MAHA roller dynamometer. The result is an estimation of accuracy of such fuel consumption determination and its possible utilisation for a system of assessing the vehicle driving style of drivers.