Measures of the Effectiveness of the Company’s Marketing Activities in Social Media
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
spoza listy
Status: | |
Autorzy: | Bojanowska Agnieszka |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2019 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 6, cz. 2 |
Wolumen/Tom: | 20 |
Strony: | 365 - 373 |
Efekt badań statutowych | TAK |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | Czas na rozwój 2019 |
Termin konferencji: | 6 czerwca 2019 do 8 czerwca 2019 |
Miasto konferencji: | Świnoujście |
Państwo konferencji: | POLSKA |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 czerwca 2019 |
Abstrakty: | angielski |
Modern enterprises operate in markets where it becomes more and more neces-sary to use social media to establish and maintain relationships with clients. Social media are currently the most popular alternative to traditional media. Billions of potential custo-mers use them. Through social media, enterprises also carry out a number of marketing activities. It involves certain costs and employee involvement. That is why it is important to check the effectiveness of these activities and plan them in advance. The aim of the article is to show what kind of effectiveness measures can be used for marketing activities under-taken in various social media. The author proposes several solutions that can find practical applications in various enterprises and in their marketing activities. |