Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 6, cz. 2
Wolumen/Tom: 20
Strony: 365 - 373
Efekt badań statutowych TAK
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: Czas na rozwój 2019
Termin konferencji: 6 czerwca 2019 do 8 czerwca 2019
Miasto konferencji: Świnoujście
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 czerwca 2019
Abstrakty: angielski
Modern enterprises operate in markets where it becomes more and more neces-sary to use social media to establish and maintain relationships with clients. Social media are currently the most popular alternative to traditional media. Billions of potential custo-mers use them. Through social media, enterprises also carry out a number of marketing activities. It involves certain costs and employee involvement. That is why it is important to check the effectiveness of these activities and plan them in advance. The aim of the article is to show what kind of effectiveness measures can be used for marketing activities under-taken in various social media. The author proposes several solutions that can find practical applications in various enterprises and in their marketing activities.