The paradox of safety in urban space
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Trammer Hubert |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2018 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 2 |
Wolumen/Tom: | 14 |
Strony: | 92 - 96 |
Bazy: | BazTech |
Efekt badań statutowych | TAK |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 29 czerwca 2018 |
Abstrakty: | angielski |
Mutual penetration of pedestrian and vehicle traffic in many cases produces better effects in terms of the quality of staying in the city, and even safety, than their sharp separation. The present article discusses examples of such solutions |