Czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów na przykładzie branży odzieżowej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Dziwulski Jacek, Djidioui Daniel |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 0,6 |
| Język: | polski |
| Strony: | 63 - 73 |
| Efekt badań statutowych | TAK |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 18 czerwca 2019 |
| Abstrakty: | polski |
| W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania zachowań konsumenckich oraz modele przedstawiające schematy postępowań klientów na rynku. Następnie omówiono potrzeby i czynniki mające istotny wpływ na kształtowanie zachowań konsumentów. W ostatniej części pokazano wybrane aspekty z badań empirycznych, które podano analizie i ocenie. |
