Czynniki wpływające na decyzje zakupowe konsumentów na przykładzie branży odzieżowej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Dziwulski Jacek, Djidioui Daniel |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,6 |
Język: | polski |
Strony: | 63 - 73 |
Efekt badań statutowych | TAK |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 18 czerwca 2019 |
Abstrakty: | polski |
W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania zachowań konsumenckich oraz modele przedstawiające schematy postępowań klientów na rynku. Następnie omówiono potrzeby i czynniki mające istotny wpływ na kształtowanie zachowań konsumentów. W ostatniej części pokazano wybrane aspekty z badań empirycznych, które podano analizie i ocenie. |