Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Caban Jacek, Droździel Paweł, Ignaciuk Piotr, Kordos Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: angielski
Strony: 109 - 120
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: XI International Scientific Conference ; VIII International Symposium of Young Researchers
Skrócona nazwa konferencji: Transport Problms 2019
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 26 czerwca 2019 do 28 czerwca 2019
Miasto konferencji: Katowice-Bochnia
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
During the engine start-up occurs the number of negative phenomena, which have an impact on the engine technical condition, its electrical equipment and the natural environment. This article presents the results of the influence of the regulatory factor which was the fuel dose (3 dose values) on selected parameters of the start-up process at constant settings of other control parameters (fuel injection advance angle and injection pressure). The tests of the start-up process were carried out of a four-stroke single- cylinder diesel engine. In this study were analyzed the results of the following electrical start-up parameters: the maximum current consumed by the starter, difference of voltages on the battery before and after the start-up, voltage drop on the battery at the beginning of the start-up, average power of the starter, starter operation time, the maximum pressure value in the first combustion cycle.