Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Caban Jacek, Droździel Paweł, Ignaciuk Piotr, Kordos Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 40
Strony: 647 - 654
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 5
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 13th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport
Skrócona nazwa konferencji: TRANSCOM 2019
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 29 maja 2019 do 31 maja 2019
Miasto konferencji: High Tatras
Państwo konferencji: SŁOWACJA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 lipca 2019
Abstrakty: angielski
As commonly known during the operation of technical facilities their property operating parameters are changed, this also applies to internal combustion engines. It is connected with the influence of working and external factors on the internal combustion engine. In order for a technical device powered by an internal combustion engine to be able to perform the given utility functions, the internal combustion engine must undertake an independent operation. This article presents selected results of tests of the diesel engine start-up process. The results of the impact of fuel injection parameters (fuel dose) on selected parameters of the diesel engine start-up process are presented.