Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Projekt inżynierski głównych elementów systemu drzwi dla podziemnego pojazdu kolejowego
Autorzy: Blatnický Miroslav, Dižo Ján, Barta Dalibor, Droździel Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 120
Strony: 5 - 10
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 kwietnia 2019
Abstrakty: angielski | polski
This contribution is focused on an engineering design of main componentsofa door system intended to be mounted on an underground railway vehicle. The design has to take into account the operational and normative requirements for the underground railway vehicle's outer door. The design of main dimensions of a door will serve as input data for creation of a virtual model and it will be used to determine the load conditions for the numerical simulationin terms of strength. The aim is using this preparation to obtain all the necessary data entering the analyticalcalculations for setting up a parametric model, which will serve as a base for possible derivation of the designed structure.
Głównym tematem pracy jest inżynierski projekt głównych elementów systemu drzwiowego przeznaczonego do zamontowania w podziemnym pojeździe kolejowym. Projekt musi uwzględniać wymagania operacyjne i normatywne dla zewnętrznych drzwi pojazdu kolejowego. Zaprojektowane główne wymiary drzwi posłużą jako dane wejściowe do stworzenia modelu wirtualnego, co zostanie wykorzystane do określenia warunków obciążenia dla symulacji numerycznej pod względem wytrzymałości. Celem jest wykorzystanie tych symulacji do uzyskania wszystkich niezbędnych danych wprowadzanych do obliczeń analitycznych w celu utworzenia modelu parametrycznego, który posłuży jako podstawa do wykonania zaprojektowanej struktury.