Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Improvement of the resonant DC/DC converter efficiency through the use of soft switching
Autorzy: Dobrzański Damian, Kwaśny Łukasz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,0
Język: polski
Strony: 7 - 22
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2019
Abstrakty: polski | angielski
Przedstawiono i poddano analizie dwa główne rozwiązania wykorzystywane do budowy szybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Przeprowadzono dyskusję nt. wad i zalet przetwornicy rezonansowej a także możliwości zwiększenia jej sprawności. Celem pracy było określenie za pomocą symulacji, możliwości zwiększenia sprawności przetwornicy rezonansowej dzięki ZVS i ZVC. Dzięki jego zrealizowaniu zaproponowano najbardziej optymalne przedziały częstotliwości dla pracy przetwornicy w dwóch kierunkach
Two main solutions used in building electric vehicle rapid chargers are presented. Advantages and disadvantages of both of them are discussed. The goal of this paper is to derive, by means of simulation, a way to increase efficiency of a LLC resonant DC/DC converter. Thanks to the research optimal frequency ranges are proposed for converter operating in vehicle to grid and grid to vehicle modes