Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Evaluation of methods for ensuring the continuity of work of trolleybus auxiliary
Autorzy: Hołyszko Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: polski
Strony: 55 - 67
Efekt badań statutowych TAK
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2019
Abstrakty: polski | angielski
Podczas przejazdu trolejbusu zasilanego z sieci trakcyjnej, występują chwilowe zaniki zasilania. Zaniki te wpływają niekorzystnie na pomocnicze podzespoły pojazdu. Do ograniczenia tych negatywnych efektów stosowanych jest kilka rozwiązań. Ich ocena ze względu na ciągłość zasilania, skuteczność i niezawodność jest celem artykułu. Uzyskane wyniki pozwalają wybrać najlepsze metody zasilania urządzeń pomocniczych, w zależności od rodzaju oraz liczby urządzeń zainstalowanych w trolejbusie.
While a trolleybus supplied by traction lines pass crossroads, temporary power outages occur. These outages adversely affect on auxiliary vehicle devices. Several solutions are applied to reduce these negative effects. Their assessment due to power supply continuity, efficiency and reliability is the aim of the paper. The obtained results allow to choose the best methods of powering auxiliary devices, depending on the type and number of devices installed in the trolleybus