Znajomość wybranych aspektów zachowania konsumentów wśród przedsiebiorstw rynku IT
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Autorzy: | Gąsior Marcin |
Rok wydania: | 2011 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 73 |
Wolumen/Tom: | 661 |
Strony: | 53 - 62 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie, na przykładzie przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą detaliczną produktów rynku technologii informacyjnych, wybranych obszarów potencjalnej rozbieżności występującej między realnym przebiegiem procesu zakupowego a jego obrazem identyfikowanym przez określone przedsiębiorstwo bądź w ogólnym ujęciu wszystkie przedsiębiorstwa danego rynku. Precyzyjne zdefiniowanie i pomiar tej rozbieżności może stać się punktem wyjścia do optymalizacji działań detalistów oraz budowania przez nich trwałej przewagi konkurencyjnej. |