Znajomość wybranych aspektów zachowania konsumentów wśród przedsiebiorstw rynku IT
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Autorzy: | Gąsior Marcin |
| Rok wydania: | 2011 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 73 |
| Wolumen/Tom: | 661 |
| Strony: | 53 - 62 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie, na przykładzie przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą detaliczną produktów rynku technologii informacyjnych, wybranych obszarów potencjalnej rozbieżności występującej między realnym przebiegiem procesu zakupowego a jego obrazem identyfikowanym przez określone przedsiębiorstwo bądź w ogólnym ujęciu wszystkie przedsiębiorstwa danego rynku. Precyzyjne zdefiniowanie i pomiar tej rozbieżności może stać się punktem wyjścia do optymalizacji działań detalistów oraz budowania przez nich trwałej przewagi konkurencyjnej. |