Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Autorzy: | Gliszczyński Grzegorz, Szuper Aneta |
| Rok wydania: | 2011 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 72 |
| Wolumen/Tom: | 660 |
| Strony: | 181 - 195 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| W artykule poruszono problem znaczenia programów lojalnościowych dla sukcesu rynkowego dystrybutorów paliw silnikowych. Scharakteryzowano rynek dystrybucji paliw w Polsce, wiodące podmioty na tym rynku oraz oferowane przez nie programy budowania więzi z klientami. W oparciu o badanie opinii klientów podjęto próbę oceny skuteczności programu lojalnościowego BP Payback oraz wskazano kierunki jego doskonalenia i popularyzacji. |