Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Autorzy: | Skowron Stanisław |
| Rok wydania: | 2011 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 72 |
| Wolumen/Tom: | 660 |
| Strony: | 263 - 274 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| W artykule przedstawiono istotę organizacji sieciowej jako środowiska generującego efekty sieciowe i efekty skali. Aby mówić o rozwoju sieci, efekty te powinny być ze sobą sprzężone, a kluczem do tego jest proces budowania lojalności klienta sieciowego. Determinanty lojalności klienta obsługiwanego przez sieć, wyróżnione według modelu EPSI, ukazują specyfikę tego procesu i jego odmienny charakter na tle typowej relacji: firma – klient. |