Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
100
Lista 2021
Status:
Autorzy: Caban Jacek, Droździel Paweł, Ignaciuk Piotr, Kordos Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 4
Wolumen/Tom: 14
Strony: 51 - 62
Web of Science® Times Cited: 10
Scopus® Cytowania: 11
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 8 grudnia 2019
Abstrakty: angielski
For internal combustion engines,many faults relating to the combustion process can occur, which affectthe engine technical condition, its electrical equipment,the natural environment, etc. This article presents the results of the influence of the regulatory factor,which was the fuel dose (3 dose values),on selected parameters of the start-up process at constant settings of other control parameters (fuel injection advance angle and injection pressure).The tests of the start-up process werecarried out ona four-stroke single-cylinder diesel engine. In this study,the results of the following electrical start-up parameterswere analyzed: the maximum current consumed by the starter, difference of voltages on the battery before and after the start-up, voltage drop on the battery at the beginning of the start-up, average power of the starter, starter operation time, and the maximum pressure value in the first combustion cycle.