Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Juszczyk Marta
Rok wydania: 2012
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 6
Wolumen/Tom: 132
Strony: 496 - 502
Web of Science® Times Cited: 4
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Digital identity is a way to ensure data security. It is a cheap and comfortable solution, especially when a password is used. However, the data is as protected as password, so employees' behaviour concerning their passwords should be in the area of interests of their supervisors. The acceptance of digital identity is very important. The article presents the results of the survey on digital identity acceptance at large Polish enterprises. Also it discusses the tools for sharpening proper attitude of employees and identifies the gap between their knowledge and behaviour.