Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Skulimowski Stanisław, Badurowicz Marcin, Barszcz Marcin, Montusiewicz Jerzy
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 710
Strony: 1 - 10
Web of Science® Times Cited: 2
Scopus® Cytowania: 5
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: IV International Conference of Computational Methods in Engineering Science - CMES'19
Skrócona nazwa konferencji: CMES'19
Termin konferencji: 21 listopada 2019 do 23 listopada 2019
Miasto konferencji: Kazimierz Dolny
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 19 grudnia 2019
Abstrakty: angielski
The article describes the process of creating a VR mobile application for Google VR platform. The application presents a virtual museum exhibition as part of cross-cultural competence and user interface usability research. The process of creating the application requires taking into account the hardware and software limitations and the specificity of mobile devices. In addition,a higher level of optimisation helps build positiveuser experience, which is essentialin VR applications. The process includes, among others: planning activities, preparing assets, implementing VR vision and interaction modules. The paperincludes descriptions of individual steps, problems and other non-standard situations that occurred during the creation and testing of the VR application. In addition the results of the initial performance tests and the methods used to optimiseand maintain the stability of the applicationare presented. By taking into account all of the mentioned factors and the fact that many solutions are yet not well described, the description of the process is expected toprovide a point of reference and help forfuture developers of mobile VR applications.