Wpływ marketingu relacyjnego na tworzenie przewagi konkurencyjnej na przykładzie operatorów telefonii komórkowej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Dziwulski Jacek, Skowron Stanisław, Drabik Robert |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,8 |
Język: | polski |
Strony: | 109 - 124 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 31 grudnia 2019 |
Abstrakty: | polski |
W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania marketingu relacji jako skutecznego narzędzia do budowy przewagi konkurencyjnej. Następnie omówiono relacje przedsiębiorstw z otoczeniem, a w szczególności metod oraz sposobów czy kształtowania relacji, które mogą wykorzystywać operatorzy sieci telefonii komórkowej w kreowaniu więzi z klientem. W ostatniej części pokazano wybrane aspekty z badań wpływu marketingu relacyjnego na konkurencyjność operatorów według opinii ankietowanych. |