Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Dziwulski Jacek, Skowron Stanisław, Drabik Robert
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: polski
Strony: 109 - 124
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 grudnia 2019
Abstrakty: polski
W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania marketingu relacji jako skutecznego narzędzia do budowy przewagi konkurencyjnej. Następnie omówiono relacje przedsiębiorstw z otoczeniem, a w szczególności metod oraz sposobów czy kształtowania relacji, które mogą wykorzystywać operatorzy sieci telefonii komórkowej w kreowaniu więzi z klientem. W ostatniej części pokazano wybrane aspekty z badań wpływu marketingu relacyjnego na konkurencyjność operatorów według opinii ankietowanych.