Wpływ marketingu relacyjnego na tworzenie przewagi konkurencyjnej na przykładzie operatorów telefonii komórkowej
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Dziwulski Jacek, Skowron Stanisław, Drabik Robert |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Arkusze wydawnicze: | 0,8 |
| Język: | polski |
| Strony: | 109 - 124 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 31 grudnia 2019 |
| Abstrakty: | polski |
| W pierwszej części artykułu podjęto próbę zdefiniowania marketingu relacji jako skutecznego narzędzia do budowy przewagi konkurencyjnej. Następnie omówiono relacje przedsiębiorstw z otoczeniem, a w szczególności metod oraz sposobów czy kształtowania relacji, które mogą wykorzystywać operatorzy sieci telefonii komórkowej w kreowaniu więzi z klientem. W ostatniej części pokazano wybrane aspekty z badań wpływu marketingu relacyjnego na konkurencyjność operatorów według opinii ankietowanych. |
