Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Innowacyjne zastosowania rozwiązań i narzędzi cyfrowych w kształceniu uczniów szkół informatycznych
Autorzy: Gryniewicz-Jaworska Michalina
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 13
Strony: 366 - 370
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 grudnia 2019
Abstrakty: angielski | polski
Currently, digital skills have become an important factor for the development and active participation in today's information society. The article describes innovative IT methods and tools used in the education process. New technologies and new methods of conducting classes form the basis of today's education. Traditional methods have been replaced by digital tools that are perfect at the stage of educating school students in IT profiles, preparing them for vocational exams. The article compares the results of school students from vocational exams at the Technical College of Lublin with the results from the entire Lubelskie Voivodeship.
Aktualnie cyfrowe umiejętności stały się istotnym czynnikiem rozwoju i aktywnego uczestnictwa w dzisiejszym społeczeństwie informacyjnym. W artykule opisano innowacyjne metody oraz narzędzia informatyczne wykorzystywane w procesie kształcenia. Nowetechnologie oraz nowe metody prowadzenia zajęć lekcyjnych stanowią podstawę dzisiejszej edukacji. Tradycyjne metody zostały zastąpione cyfrowymi narzędziami, które doskonale sprawdzają się na etapie kształcenia młodzieży szkolnej w szkołach o profilu informatycznym, przygotowujących młodzież do egzaminów zawodowych.W artykule porównano wyniki egzaminów zawodowych uczniów Technikum Informatycznego w Lublinie z wynikami uczniów z całego województwa lubelskiego.