Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
The analysis of the influence of a graphical user interface's design on the number and time of website visits
Autorzy: Wasyluk Izabela, Kozieł Grzegorz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2019
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski | angielski
Wolumen/Tom: 12
Strony: 187 - 192
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2019
Abstrakty: polski | angielski
Artykuł prezentuje, jak praca nad projektem strony internetowej może z większyć biznesowe korzyści płynące z jej posiadania oraz zmniejszyć koszty inwestowania w reklamy. Do realizacji badań wy korzystano stronę internetową realnie funkcjonującej szkoły języka angielskiego posiadającej rzeczywiste potrzeby zwiększenia konwersji użytkowników. Podczas testów gromadzon o szczegółowe informacje o odwiedzinach, między innymi długość pobytu na stronie i liczbę odwiedz in na poszczególnych podstronach. W badaniach szczególną uwag ę przywiązano do zmian takich cech elementów graficznych jak wielkość , kolor oraz położenie na stronie.
Article presents how working on a website's design can significantly influen ce business benefits deriving from running the site, and if it can reduce the expenses connected with investing in advertisemen ts. The research was based on the website of an operating English lan guage school with real needs to increase user conversion. During the tests, specific information concerning visits was collected, including the len gth of a visit and the number of visits paid to particular subpages. Special atte ntion in this research was paid to changes on graphic elements such as size, colour or location on the website.