Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
70
Lista 2021
Status:
Autorzy: Droździel Paweł, Tarkowski Sławomir, Rybicka Iwona, Wrona Rafał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 10
Strony: 35 - 47
Web of Science® Times Cited: 40
Scopus® Cytowania: 61
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 stycznia 2020
Abstrakty: angielski
The article presents the results of research on the total reaction time of drivers in real traffic conditions. The tested driver had to react to a complex signal by performing a braking manoeuvre. The measurements were based on the author’s method combining the measurements of reaction time during the actual driving with their computer analysis. The research group consisted of 15 drivers with different seniority of driving licences. The study measured the time of perception and the time of leg transfer from the accelerator pedal to the brake pedal. The results were subjected to analysis and on its basis conclusions were formulated.