Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Buraczyńska Barbara
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 69 - 79
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 21 lutego 2020
Abstrakty: polski
Prowadzenie sprzedaży internetowej związane jest z wielomazagrożeniami bezpieczeństwa danych gromadzonych i przetwarzanych w firmie. Właściciele sklepów internetowych muszą zabezpieczyć swoją działalność przed nimi. Większość działań zapobiegawczych wynika z troski o sprawne funkcjonowanie sklepu, inne są wymuszane przez klientów lub obligowane przez prawo. W rozdziale przedstawiono zagrożenia dla bezpieczeństwa systemów komputerowych, a także możliwe działania poprawiające bezpieczeństwo sklepów internetowych. Pokazano rolę zarządzania bezpieczeństwem sklepów internetowych jako elementu konkurencyjności w sektorze e-commerce. Wynikiem przeprowadzonej analizy są wskazówki dotyczące zarządzania bezpieczeństwem sklepów internetowych dla ich menadżerów i właścicieli