Wybrane aspekty zarządzania bezpieczeństwem sklepów internetowych
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
| Status: | |
| Autorzy: | Buraczyńska Barbara |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Strony: | 69 - 79 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 21 lutego 2020 |
| Abstrakty: | polski |
| Prowadzenie sprzedaży internetowej związane jest z wielomazagrożeniami bezpieczeństwa danych gromadzonych i przetwarzanych w firmie. Właściciele sklepów internetowych muszą zabezpieczyć swoją działalność przed nimi. Większość działań zapobiegawczych wynika z troski o sprawne funkcjonowanie sklepu, inne są wymuszane przez klientów lub obligowane przez prawo. W rozdziale przedstawiono zagrożenia dla bezpieczeństwa systemów komputerowych, a także możliwe działania poprawiające bezpieczeństwo sklepów internetowych. Pokazano rolę zarządzania bezpieczeństwem sklepów internetowych jako elementu konkurencyjności w sektorze e-commerce. Wynikiem przeprowadzonej analizy są wskazówki dotyczące zarządzania bezpieczeństwem sklepów internetowych dla ich menadżerów i właścicieli |
