Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Mitura Andrzej, Warmiński Jerzy
Rok wydania: 2010
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 34
Strony: 83 - 91
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This paper presents results of a study of dynamical properties of vehicle with suspension considered in two variants, as a classical passive suspension with linear damper and semi-active suspension with controlled magnetorheological (MR) damper. In addition, a model with MR damper has been modified to incorporate the effect of a wheel hop. Solutions, which are discussed have been compared with the reference model with assistance of the objective function.