Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Autorzy: Laskowski Maciej, Szymczyk Tomasz
Rok wydania: 2010
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: angielski
Numer czasopisma: 6
Wolumen/Tom: 108
Strony: 301 - 308
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
In this article authors analyze the potential profits of online advertising services. Social networking sites were chosen for analysis due to their high popularity and world-or at least countryrange. Authors focus on a specific group of Internet users–disabled people and their influence on profits from online advertising. Legal aspects of adjusting the accessibility is also discussed.