Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
Relationship marketing in process of diffusion of product innovations
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2009
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 41
Strony: 414 - 421
Bazy: BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | polski | angielski
Nawiązywanie relacji z klientem jako adresatem działań innowacyjnych jest istotne z punktu widzenia procesu akceptacji innowacji. Organizacja zdobywa bowiem informacje, jak klient postrzega innowacje, czy innowacja jest akceptowana, w jakim stopniu i co jest powodem tej akceptacji lub jej braku.
Entering into relations with a customer as the recipient of innovation activities is significant form the point of view of innovation diffusion process. This way the organization obtains information on how the customer perceives innovation, whether the innovation is accepted, to what degree and what is the reason for its acceptance or its rejection.
Entering into relations with a customer as the recipient of innovation activities is significant form the point of view of innovation diffusion process. This way the organization obtains information on how the customer perceives innovation, whether the innovation is accepted, to what degree and what is the reason for its acceptance or its rejection.