Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Longwic Rafał, Litak Grzegorz, Sen Asok K.
Rok wydania: 2009
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1-2
Wolumen/Tom: 64
Strony: 96 - 102
Impact Factor: 0,85
Web of Science® Times Cited: 16
Scopus® Cytowania: 19
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Cycle-to-cycle variations of maximum pressure in a diesel engine are studied by using the methods of recurrence plots and recurrence quantification analysis. The pressure variations are found to exhibit strong periodicities in low frequency bands and intermittent oscillations at higher frequencies. The results are confirmed by wavelet analysis.