Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Autorzy: Droździel Paweł, Wrona Rafał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2020
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 44
Strony: 189 - 195
Web of Science® Times Cited: 2
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: LOGI 2019 – Horizons of Autonomous Mobility in Europe
Skrócona nazwa konferencji: LOGI 2019
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 14 listopada 2019 do 15 listopada 2019
Miasto konferencji: České Budějovice
Państwo konferencji: CZECHY
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 20 marca 2020
Abstrakty: angielski
The article was aimed at analysing the issue of legal circumstances regulating the road traffic at reduced visibility. The statistical data related to the road incidents, with special emphasis on the pedestrian accidents, were presented. The difficulties with recognising pedestrians at reduced visibility were determined. The specific roads accidents were analysed, taking into consideration their course and defining their causes. Also, the possibilities of reducing the number of the accidents with pedestrians and other roadblocks on the roadway by night were presented. The examples of real road accidents involving pedestrians included in the text include photographic materials from the accident sites and sketches prepared by police officers. The last part of the article contains a summary and formulated final conclusions.