Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Jakliński Piotr, Czarnigowski Jacek, Wendeker Mirosław
Rok wydania: 2007
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 01-2054
Strony: 1335 - 1339
Scopus® Cytowania: 6
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The paper presents the problem of the influence of sequential injection start angle of LPG gas on the course and the effects of the working process of an IC engine with spark ignition. The research was done on the four-cylinder engine C20LE Holden powered by the evaporated LPG gas with the volatile proportions 50/50 %. The research was carried out in steady state conditions and selected spark advance angles for different injection start angles. The analysis considers parameters which characterize combustion processes (torque, indicated pressure) and the concentration of toxic components in exhaust gases.