Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wendeker Mirosław, Jakliński Piotr, Czarnigowski Jacek, Boulet Pierre, Breaban Florin
Rok wydania: 2007
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 01-2051
Strony: 1321 - 1328
Scopus® Cytowania: 20
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The paper addresses the problem of the influence of the LPG injection technique on the course and effects of the SI engine work cycle. Described test-stand experiments were done using SI engine fuelled with simultaneous and sequential injection of vaporized LPG into intake manifold. For both cases of fuelling experiments were done at the same, steady conditions of engine operation. Analyzed engine parameters were: torque, indicated pressure and concentrations of toxic gaseous emissions. These quantities were compared correspondingly for both types of fuelling technique.