Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
The influence of computer education on consciousness students of the management and marketing range on possibility of computer aid in management
Autorzy: Walczyna Anna, Sawa Magdalena, Charlak Michał
Rok wydania: 2007
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 120 - 128
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu było ukazanie, jak w trakcie studiów zmieniła się wiedza studentów kierunku Zarządzanie i Marketing dotycząca możliwości wykorzystania informatyki w zarządzaniu. Analizując program nauczania zaobserwowano dysproporcję pomiędzy wiedzą przekazaną studentom, a posiadaną w momencie badań.
The exhibition was the aim of article as the knowledge of students of direction in time of studies changed the Management and Marketing the relating possibility of utilization of computer science in management. It the programme of the teaching simultaneously analyzing was observed the disproportion among knowledge passed on the students, and possessed in time of the study.