Wpływ edukacji informatycznej na świadomość studentów kierunku Zarządzanie i Marketing w zakresie możliwości wspomagania komputerowego w zarządzaniu
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Warianty tytułu: |
The influence of computer education on consciousness students of the management and marketing range on possibility of computer aid in management
|
Autorzy: | Walczyna Anna, Sawa Magdalena, Charlak Michał |
Rok wydania: | 2007 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Strony: | 120 - 128 |
Bazy: | BazTech |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
Celem artykułu było ukazanie, jak w trakcie studiów zmieniła się wiedza studentów kierunku Zarządzanie i Marketing dotycząca możliwości wykorzystania informatyki w zarządzaniu. Analizując program nauczania zaobserwowano dysproporcję pomiędzy wiedzą przekazaną studentom, a posiadaną w momencie badań. | |
The exhibition was the aim of article as the knowledge of students of direction in time of studies changed the Management and Marketing the relating possibility of utilization of computer science in management. It the programme of the teaching simultaneously analyzing was observed the disproportion among knowledge passed on the students, and possessed in time of the study. |